Poczta e-mail - przeniesienie i konfiguracja
Możemy zaoferować naszym klientom, którzy przenoszą swoje sklepy na nasz hosting Woocommerce, darmowe przeniesienie zawartości ich skrzynek pocztowych na nowy serwer. Dzięki temu nie muszą się martwić o utratę istotnych informacji i zachować wszystkie wiadomości e-mail. Dodatkowo, nasze dedykowane serwery są wyposażone w standardowe filtry antyspamowe, co zapewnia wysoką jakość obsługi poczty w domenie sklepu i minimalizuje ryzyko otrzymywania niechcianych wiadomości.
W zakresie poczty elektronicznej udostępniamy dwa rozwiązania:
- skrzynki pocztowe obsługiwane przez serwer, na którym hostowany jest sklep Woocommerce
- skrzynki pocztowe obsługiwane przez zewnętrzne serwery np.:
- poczta Google Apps for Work
- poczta Microsoft Office 365 Business
- inne serwery pocztowe klientów
W przypadku, gdy klient posiada dużą bazę kont e-mail i przenoszenie wielu gigabajtów danych jest nieopłacalne czasowo i finansowo, umożliwiamy podpięcie skrzynek pocztowych hostowanych na innych serwerach np. Home.pl, Nazwa.pl itp.


Konfiguracja poczty na komputerach w firmie
Do korzystania z poczty e-mail na naszych serwerach można wykorzystać dwie metody: przeglądarkową aplikację webową o nazwie Roundcube lub lokalne aplikacje klienckie, takie jak: Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail.
Jak skonfigurować klientów poczty? Poniżej znajdują się wskazówki
- serwer/host: zostanie podany podczas przeniesienia sklepu
- nazwa użytkownika (login): cały e-mail
- hasło: podane podczas tworzenia konta w panelu hostingowym
- porty poczty e-mail dla serwera (szyfrowanie SSL):
- poczta wychodząca SMTP-SSL: 465
- poczta przychodząca POP3-SSL: 995
- poczta przychodząca IMAP-SSL: 993
- wyłączone bezpieczne uwierzytelnianie hasła